Naš tim
Maja Užarević
mag. prim. educ.
Potaknuta entuzijazmom nekolicine ljubitelja alternativnih načina obrazovanja, započela sam sa svojim aktivnim doprinosom u radu Udruge od njenog osnivanja. Kroz suradnju s ostalim članicama, kontinuirano radim na promicanju waldorfske pedagogije u Istri i povezivanju s ostalim institucijama i pojedincima u društvu. U djelovanju Udruge posebno me veseli rad na ostvarivanju edukativnih programa za djecu. Rad s djecom je i moja profesija. Imam desetogodišnje iskustvo rada s mališanima u redovnom sustavu obrazovanja, u koji uvijek nastojim unijeti nešto “svoje” i oplemeniti ga metodama preuzetim iz inozemnih i / ili alternativnih škola. Neprestano sam spremna na učenje novog i oplemenjivanje vlastitog iskustva, pa tako rado sudjelujem u brojnim edukacijama – kako iz područja osobnog razvoja, tako i iz profesionalnog usavršavanja za rad s djecom. Moje je duboko uvjerenje da smo modernim generacijama školaraca dužni omogućiti temeljito usavršavanje raznih praktičnih vještina, kao i dublji dodir s raznim vrstama umjetnosti. A upravo to su i važne pretpostavke waldorfske pedagogije.
Sanja Matijaš
mag. psych., NLP Master, Discernment Counselor
Psihologinja s dubokim uvjerenjem u važnost holističkog pristupa djeci, naglašavajući cjeloviti razvoj svakog aspekta djetetovog bića – tjelesnog, emocionalnog, intelektualnog, socijalnog i duhovnog. Bavim se psihološkim savjetovanjem pojedinaca, parova, među kojim i roditeljima te psihološkom edukacijom. Kroz svoj rad podržavam waldorfsku pedagogiju, jer upravo pruža jedinstven i sveobuhvatan pristup razvoju djeteta. Njena usredotočenost na dijete kao cjelovito biće doprinosi oblikovanju zdravog identiteta te samosvijesti kod djeteta. Sudjelovanje u waldorfskoj inicijativi predstavlja mi priliku da zajedno s roditeljima i odgojno-obrazovnim stručnjacima radim na promicanju sveobuhvatnog obrazovanja koje potiče integralni razvoj svakog djeteta. Moje profesionalno iskustvo u psihologiji i moje iskustvo roditelja duboko su me povezali s važnosti holističkog pristupa djeci kroz odgoj i obrazovanje.
Ana Užarević
mag. philol. bohem. et mag. philol. neder.
Moj prvi susret s waldorfskom pedagogijom bio je ljubav na prvi pogled i označio je početak novog poglavlja u mojem životu. Otada se konstantno educiram u području waldorfske pedagogije i trenutno sam apsolventica Regionalne waldorfske edukacije. Entuzijazam i stremljenje prema cjelovitom obliku školovanja i odgajanja djece doveo me u Brtoniglu, gdje sam radila na mjestu razredne učiteljice u novoosnovanoj waldorfskoj školi.
Waldorfsku inicijativu u južnom dijelu Istre pokrenuli smo kao odgovor na potrebe zajednice za sveobuhvatnim i holističkim pristupom u obrazovanju mladog čovjeka. Kroz waldorfsko obrazovanje i posjete brojnim waldorfskim školama prepoznala sam kvalitetu waldorfskog kurikuluma. Sam nastavni plan i program osmišljen je tako da kod djeteta podržava i hrani uravnotežen razvoj, pazeći na sve aspekte mladog bića, kako bi jednog dana izraslo u samosvjesnu, samostalnu i kreativnu mladu osobu koja je građanin svijeta.
Majka sam dvoje djece, koja za mene predstavljaju (između ostalog!) nepresušan izvor inspiracije i motivacije za daljnji rast. Moglo bi se reći da rastem skupa s njima jer su me oni doveli do puta u kojem istražujem sebe i svijet na nove načine. Volimo boraviti u šumi, pored mora i na visinama. Volimo skupa slikati, pjevati, plesati, raditi s vunom i jednostavno razgovarati. Privlači me dinamika i pokret, ali isto tako cijenim i boravak u vlastitoj tišini.
Noela Šetić
univ. bacc. oecol.
Tražeći najbolje metode za odgoj i obrazovanje svoje kćerke, naišla sam na Waldorfsku pedagogiju. Oduševila me njezina holistička i cjelovita priroda, koja potiče razvoj djeteta na svim razinama – intelektualnoj, emocionalnoj, socijalnoj i duhovnoj. Ubrzo sam postala polaznica Regionalne Waldorfske edukacije, želeći dublje istražiti ovaj pristup obrazovanju koji me toliko inspirirao. Radila sam kao učiteljica glavne nastave i glazbene kulture u Waldorfskoj školi, gdje sam svakodnevno svjedočila čudesima koje ovaj pedagoški pristup donosi. Waldorfska pedagogija nije samo način obrazovanja; to je način života koji promiče ljubav prema učenju, kreativnost i međusobno poštovanje. Kroz rad s djecom, otkrila sam da učiteljstvo nije samo posao, već prilika za osobni rast, razvoj i dijeljenje radosti u procesu učenja. Biti ovdje, u okruženju koje podržava cjeloviti razvoj djeteta i njegovu povezanost s prirodom, za mene je privilegija i inspiracija. Waldorfska pedagogija nije samo obrazovni pristup, već i način života koji me neprestano motivira da budem bolja verzija sebe i da zajedno s djecom gradim svijet pun ljubavi, kreativnosti i razumijevanja.
Maja Jurić
Rođenjem djeteta 2017. počinjem istraživati načine obrazovanja gdje se po prvi puta susrećem i sa waldorfskom pedagogijom. Istraživanje se nastavlja kroz godine te nakon što me životni put vraća u Hrvatsku, i to u Istru, u proljeće 2021. okupljam majke iz kruga roditelja djece polaznika prvog šumskog vrtića na diskusiju i inicijativu otvaranja alternativne škole u Istri. U 6. mjesecu iste godine formalno je pokrenuta i udruga WIP u kojoj nakon intenzivnog rada te kroz predsjedničku ulogu u prvoj godini od jeseni 22. odstupam s toga mjesta te vodstvo preuzimaju članice udruge školovane u obrazovnom i waldorfskom području, Ana, Roza Emina i Maja. Osobni angažman u udruzi dalje nastavljam u mnogo manjem obimu kroz određeni volonterski rad.
Vjerujem da je neophodno proširiti mogućnosti osnovnog obrazovanja na našem području te izuzetno cijenim svaki angažman na inicijativi otvaranja waldorfske škole na našem području.
Roza Emina Softić
Tijekom studija predškolskog odgoja ljubav prema priči i pripovijedanju odvela me na seminar o terapeutskim pričama u Waldorfsku školu u Zagrebu gdje sam, otkrivajući waldorfsku pedagogiju po prvi put iskustveno, odmah osjetila da sam “stigla doma”. U tom sam pedagoškom pristupu prepoznala vrijednosti koje sam željela njegovati kao majka i odgajateljica, ali i kao čovjek. Oduševila me cjelovita metodika kroz koju dijete ima priliku učiti iskustveno, istraživački i kroz igru, razvijajući svoje intelektualne, emocionalne i duhovne snage, ali i vlastiti izričaj, empatiju, samostalnost, društvenu odgovornost i solidarnost. Iskreno poštivanje djeteta i njegove jedinstvenosti, važnost koja se pridaje poznavanju i uvažavanju razvojnih potreba djece, toplom i sigurnom ozračju, povezanosti i uravnoteženosti s prirodom i njenim ritmovima, kontinuiranom radu na sebi te cjeloživotnom obrazovanju osoba uključenih u odgoj i obrazovanje djece snažno su me motivirali da se školujem za waldorfskog odgajatelja. Apsolventica sam koja ove godine završava Regionalnu waldorfsku edukaciju, a od jeseni 2022. godine kao potpredsjednica udruge WIP dajem svoj doprinos otvaranju waldorfske škole u Vodnjanu, a uskoro i otvaranju prvog waldorfskog vrtića na ovom području. Majka sam dvoje djece koja svoje slobodno vrijeme najradije provodi među planinama, uz knjigu, glazbu, jogu i ples te izrađujući vunene igračkice.
Maja Užarević
mag. prim. educ.
Potaknuta entuzijazmom nekolicine ljubitelja alternativnih načina obrazovanja, započela sam sa svojim aktivnim doprinosom u radu Udruge od njenog osnivanja. Kroz suradnju s ostalim članicama, kontinuirano radim na promicanju waldorfske pedagogije u Istri i povezivanju s ostalim institucijama i pojedincima u društvu. U djelovanju Udruge posebno me veseli rad na ostvarivanju edukativnih programa za djecu. Rad s djecom je i moja profesija. Imam desetogodišnje iskustvo rada s mališanima u redovnom sustavu obrazovanja, u koji uvijek nastojim unijeti nešto “svoje” i oplemeniti ga metodama preuzetim iz inozemnih i / ili alternativnih škola. Neprestano sam spremna na učenje novog i oplemenjivanje vlastitog iskustva, pa tako rado sudjelujem u brojnim edukacijama – kako iz područja osobnog razvoja, tako i iz profesionalnog usavršavanja za rad s djecom. Moje je duboko uvjerenje da smo modernim generacijama školaraca dužni omogućiti temeljito usavršavanje raznih praktičnih vještina, kao i dublji dodir s raznim vrstama umjetnosti. A upravo to su i važne pretpostavke waldorfske pedagogije.
Sanja Matijaš
mag. psych., NLP Master, Discernment Counselor
Psihologinja s dubokim uvjerenjem u važnost holističkog pristupa djeci, naglašavajući cjeloviti razvoj svakog aspekta djetetovog bića – tjelesnog, emocionalnog, intelektualnog, socijalnog i duhovnog. Bavim se psihološkim savjetovanjem pojedinaca, parova, među kojim i roditeljima te psihološkom edukacijom. Kroz svoj rad podržavam waldorfsku pedagogiju, jer upravo pruža jedinstven i sveobuhvatan pristup razvoju djeteta. Njena usredotočenost na dijete kao cjelovito biće doprinosi oblikovanju zdravog identiteta te samosvijesti kod djeteta. Sudjelovanje u waldorfskoj inicijativi predstavlja mi priliku da zajedno s roditeljima i odgojno-obrazovnim stručnjacima radim na promicanju sveobuhvatnog obrazovanja koje potiče integralni razvoj svakog djeteta. Moje profesionalno iskustvo u psihologiji i moje iskustvo roditelja duboko su me povezali s važnosti holističkog pristupa djeci kroz odgoj i obrazovanje.
Ana Užarević
mag. philol. bohem. et mag. philol. neder.
Moj prvi susret s waldorfskom pedagogijom bio je ljubav na prvi pogled i označio je početak novog poglavlja u mojem životu. Otada se konstantno educiram u području waldorfske pedagogije i trenutno sam apsolventica Regionalne waldorfske edukacije. Entuzijazam i stremljenje prema cjelovitom obliku školovanja i odgajanja djece doveo me u Brtoniglu, gdje sam radila na mjestu razredne učiteljice u novoosnovanoj waldorfskoj školi.
Waldorfsku inicijativu u južnom dijelu Istre pokrenuli smo kao odgovor na potrebe zajednice za sveobuhvatnim i holističkim pristupom u obrazovanju mladog čovjeka. Kroz waldorfsko obrazovanje i posjete brojnim waldorfskim školama prepoznala sam kvalitetu waldorfskog kurikuluma. Sam nastavni plan i program osmišljen je tako da kod djeteta podržava i hrani uravnotežen razvoj, pazeći na sve aspekte mladog bića, kako bi jednog dana izraslo u samosvjesnu, samostalnu i kreativnu mladu osobu koja je građanin svijeta.
Majka sam dvoje djece, koja za mene predstavljaju (između ostalog!) nepresušan izvor inspiracije i motivacije za daljnji rast. Moglo bi se reći da rastem skupa s njima jer su me oni doveli do puta u kojem istražujem sebe i svijet na nove načine. Volimo boraviti u šumi, pored mora i na visinama. Volimo skupa slikati, pjevati, plesati, raditi s vunom i jednostavno razgovarati. Privlači me dinamika i pokret, ali isto tako cijenim i boravak u vlastitoj tišini.
Noela Šetić
univ. bacc. oecol.
Tražeći najbolje metode za odgoj i obrazovanje svoje kćerke, naišla sam na Waldorfsku pedagogiju. Oduševila me njezina holistička i cjelovita priroda, koja potiče razvoj djeteta na svim razinama – intelektualnoj, emocionalnoj, socijalnoj i duhovnoj. Ubrzo sam postala polaznica Regionalne Waldorfske edukacije, želeći dublje istražiti ovaj pristup obrazovanju koji me toliko inspirirao. Radila sam kao učiteljica glavne nastave i glazbene kulture u Waldorfskoj školi, gdje sam svakodnevno svjedočila čudesima koje ovaj pedagoški pristup donosi. Waldorfska pedagogija nije samo način obrazovanja; to je način života koji promiče ljubav prema učenju, kreativnost i međusobno poštovanje. Kroz rad s djecom, otkrila sam da učiteljstvo nije samo posao, već prilika za osobni rast, razvoj i dijeljenje radosti u procesu učenja. Biti ovdje, u okruženju koje podržava cjeloviti razvoj djeteta i njegovu povezanost s prirodom, za mene je privilegija i inspiracija. Waldorfska pedagogija nije samo obrazovni pristup, već i način života koji me neprestano motivira da budem bolja verzija sebe i da zajedno s djecom gradim svijet pun ljubavi, kreativnosti i razumijevanja.
Maja Jurić
Rođenjem djeteta 2017. počinjem istraživati načine obrazovanja gdje se po prvi puta susrećem i sa waldorfskom pedagogijom. Istraživanje se nastavlja kroz godine te nakon što me životni put vraća u Hrvatsku, i to u Istru, u proljeće 2021. okupljam majke iz kruga roditelja djece polaznika prvog šumskog vrtića na diskusiju i inicijativu otvaranja alternativne škole u Istri. U 6. mjesecu iste godine formalno je pokrenuta i udruga WIP u kojoj nakon intenzivnog rada te kroz predsjedničku ulogu u prvoj godini od jeseni 22. odstupam s toga mjesta te vodstvo preuzimaju članice udruge školovane u obrazovnom i waldorfskom području, Ana, Roza Emina i Maja. Osobni angažman u udruzi dalje nastavljam u mnogo manjem obimu kroz određeni volonterski rad.
Vjerujem da je neophodno proširiti mogućnosti osnovnog obrazovanja na našem području te izuzetno cijenim svaki angažman na inicijativi otvaranja waldorfske škole na našem području.
Roza Emina Softić
Tijekom studija predškolskog odgoja ljubav prema priči i pripovijedanju odvela me na seminar o terapeutskim pričama u Waldorfsku školu u Zagrebu gdje sam, otkrivajući waldorfsku pedagogiju po prvi put iskustveno, odmah osjetila da sam “stigla doma”. U tom sam pedagoškom pristupu prepoznala vrijednosti koje sam željela njegovati kao majka i odgajateljica, ali i kao čovjek. Oduševila me cjelovita metodika kroz koju dijete ima priliku učiti iskustveno, istraživački i kroz igru, razvijajući svoje intelektualne, emocionalne i duhovne snage, ali i vlastiti izričaj, empatiju, samostalnost, društvenu odgovornost i solidarnost. Iskreno poštivanje djeteta i njegove jedinstvenosti, važnost koja se pridaje poznavanju i uvažavanju razvojnih potreba djece, toplom i sigurnom ozračju, povezanosti i uravnoteženosti s prirodom i njenim ritmovima, kontinuiranom radu na sebi te cjeloživotnom obrazovanju osoba uključenih u odgoj i obrazovanje djece snažno su me motivirali da se školujem za waldorfskog odgajatelja. Apsolventica sam koja ove godine završava Regionalnu waldorfsku edukaciju, a od jeseni 2022. godine kao potpredsjednica udruge WIP dajem svoj doprinos otvaranju waldorfske škole u Vodnjanu, a uskoro i otvaranju prvog waldorfskog vrtića na ovom području. Majka sam dvoje djece koja svoje slobodno vrijeme najradije provodi među planinama, uz knjigu, glazbu, jogu i ples te izrađujući vunene igračkice.